ONEXOX

ONEXOX

Tuesday, October 21, 2014

ONEXOX TAWAR INSENTIF LUMAYAN !



Assalamulaikum dan salam sejahtera, bagi anda yang masih tercari-cari bisnes 2014 yang terbaik dan menjamin pendapatan sampingan yang agak boleh tahan..nak kata lumayan..mmm bolehlah!. Apa kata, Saya syorkan anda cuba Bisnes Prepaid OneXOX ! . Bagi anda yang masih binggung dan masih lagi keliru, jangan bimbang bisnes Ini amat mudah dan paling simple..modalnya hanya sekeping Simkad prepaid yang berharga RM10, NAMUN Tinggi nilainya..kaedahnya ialah anda guna..ajak rakan-rakan facebook, wasapp,sahabat, keluarga dan sesiapa yg dikenali..guna prepaid xox.

Mmm, malu nak promosi secara direct, tak pe..Saya syorkan anda promosi secara link (affiliate 1xox.biz). Syaratnya anda beli dulu kad prepaid XOX yang berharga RM 10..(Dalam nye ade kredit 5 ringgit je).. Anda kemudian bolehlah promosikan link dan banner yang terdapat dalam 1xox.biz . Letakkan dalam blog dan facebook anda. Setiap pendaftaran yang berjaya akan diletakkan dibawah anda. 


Lihat jadual diatas dan perhatikan bagaimana anda boleh dapatkan pendapatan pasif sebulan dengan nilaian top-up sebulan 40 ringgit..Anda boleh hasilkan pendapatan sehingga 220 ringgit - dengan jumlah ahli 10 sahaja..Takkan kawan anda ada 10 orang je..

lagi ramai orang anda perkenalkan lagi berisi poket anda..sama-sama ambil manfaat dari insentif yang diberikan syarikat..daripada diberikan pada syarikat pengiklanan..baik diberikan kepada anda. mmm menarik bukan?

Untuk pendaftaran secara online sila layari http://1xox.biz/

Semoga berjaya!


0 comments:

Post a Comment